dijous, 27 d’agost del 2009

Hi ha moments que duren tota una vida...


LA VIDA
La vida de un pajaro en vuelo,
la vida de un amanecer,
la vida de un crio,
de un bosque y de un rio,
la vida me ha hecho saber.

La vida del sordo y del ciego,
la vida que no sabe hablar,
la del triste loco,
la que sabe a poco,
la vida me ha hecho soñar.

La vida voraz que se enreda,
la vida que sale a jugar,
la vida consciente que queda,
la vida que late en el mar.

La vida que brota de un muerto,
la vida que no se murió,
la de los desiertos,
la de un libro abierto,
la vida me ha hecho cual yo.

La vida que alumbra en un trueno,
la vida final de un adiós,
la vida brotando de un seno,
la vida secreta de un Dios.

La vida que pende de todo,
la vida de cada emoción,
la vida en exceso,
la vida de un beso,
la vida me ha hecho canción.
Silvio Rodriguez


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Conec aquesta cançó en veu de n'Ainhoa Arteta (algú molt estimat me'n va regalar un magnífic CD). No l'he sentida mai cantada pel gran Silvio Rodríguez, però sigui quina sigui la veu que l'espargeix als vuit vents del món la lletra és preciosa.

Una besada molt grossa! ;-)

Cativí

Núria ha dit...

Hola CatiVI, si que n'és de bonica aquesta cançó, si.
I va ser tot escoltant.la que vaig pensar com hem d'estar d'agraïts per totes les experiències que la vida ens posa a l'abast i que és responsabilitat nostre i de ningú més, viure.les intensament tot aprofitant les lliçons que se'n derivin. A vegades la vida ens fa veritables regals, moments extraordinàris que queden gravats en el cor i en la memória durant tota la vida.
Si, si és molt bonica aquesta cançó.
Un petonet. Núria