diumenge, 1 de març del 2009

PREGARIA DE SANT FRANCESC


Fes de mi un canal de la teva pau,
on hi ha odi, que jo hi porti amor,
on hi ha ofensa, el teu perdó, Senyor,
i on hi ha dubte, veritable fe en Tu.

O Mestre, concedeix-me que jo no cerqui tant
ser consolat com consolar
ser comprès com comprendre,
ser estimat com estimar amb tota la meva ànima.

Fes de mi un canal de la teva pau,
on hi ha desesperació en la vida, que jo hi porti esperança,
on hi ha tenebra, només llum,
i on hi ha tristesa, sempre joia.

O Mestre, concedeix-me que jo no cerqui tant
ser consolat com consolar
ser comprès com comprendre,
ser estimat com estimar amb tota la meva ànima.

Fes de mi un canal de la teva pau,
perquè és perdonant que som perdonats,
és donant-nos que rebem,
i morint que naixem a la vida eterna.



Pregària extreta del blog OIKIA. Us el recomano.